مربع عروسی خواستگاری خبر گزارش

مربع: عروسی خواستگاری خبر گزارش

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات بهتر بود پرسپولیس با یک مهاجم بازی می‌کرد / استیلی

    سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید بهتر بود برانکو تیمش را برابر السد با یک مهاجم به زمین می‌فرستاد. 

    بهتر بود پرسپولیس با یک مهاجم بازی می‌کرد / استیلی

    استیلی: بهتر بود پرسپولیس با یک مهاجم بازی می کرد

    عبارات مهم : برانکو

    سرمربی سابق پرسپولیس می گوید بهتر بود برانکو تیمش را برابر السد با یک مهاجم به زمین می فرستاد.

    حمید استیلی در گفت وگو با ایسنا، راجع به شکست پرسپولیس برابر السد قطر اظهار کرد: من فکر می کنم دیروز روز بد پرسپولیس بود. شاید چنین روزهایی جهت هر تیمی اتفاق بیفتد.

    در طی سال های گذشته شاید بتوان گفت از زمانی که برانکو آمد، پرسپولیس فقط سه روز بد داشته که یکی مربوط به بازی الهلال بود، یکی در داربی که یک بر صفر جلو بودیم و در نهایت باختیم و یک بازی هم مربوط به بازی دیشب می شد. البته در بین بازیکنان شاید بتوان گفت فقط سید جلال حسینی وظیفه اش را به خوبی در زمین اجرا می کرد و سایر بازیکنان آن توانایی همیشگی را ارائه نکردند. در بازی دیشب از نظر من تیم هم مسئله معنوی و تاکتیکی داشت و هم مسئله جسمانی و گویی بازیکنان نمی توانستند اصلا در زمین دوندگی خوبی را داشته باشند.

    بهتر بود پرسپولیس با یک مهاجم بازی می‌کرد / استیلی

    وی ادامه داد: در این گونه بازی ها هنگامی که تیم حریف، کمربند میانی را به خوبی در اختیار می گیرد شما باید به جای استفاده از دو مهاجم، یک مهاجم در تیمتان داشته باشید و تلاش کنید با یک بازیکن اضافه خط هافبک را قدرتمند کنید تا بازی را از حریف بگیرید ولی دیشب پرسپولیس با دو مهاجم به مصاف السد رفته بود. این در حالی است که هافبک های این تیم در تقابل با هافبک های السد از کار افتاده بودند و اصلا نمی توانستند مهاجمان را تغذیه کنند.

    استیلی در بخش دیگری از صحبت هایش راجع به تعویض های برانکو و این که آیا بهتر نبود این تعویض ها سریعتر انجام می شد گفت: تفکر برانکو هر لحظه این گونه بوده هست. او طی سال های اخیر نشان داده که گاهی اوقات در بازی ها دیر تعویض می کند و این تفکر او هست. من به خاطر ندارم بازی ای که پرسپولیس ۲ بر صفر یا ۳ بر صفر عقب باشد و برانکو بتواند با تعویض هایش بازی را برگرداند. البته در بازی ای که شکست یک بر صفر را پرسپولیس تجربه کرده توانسته چنین کاری انجام دهد. بازیکنانی هم که به بازی آمدند نشان دادند اگر کمی سریعتر به بازی می آمدند یا حتی اگر از ابتدا در بازی بودند روند بازی عوض کردن می کرد. به طور مثال اگر محسن مسلمان به بازی می آمد، در آن شرایط می توانست با پاس های دقیق و عمقی خودش فرصتی خوب جهت مهاجمان ایجاد کند. البته من فکر می کنم در بازی دیروز پرسپولیسی ها حتی نتوانستند از ضربات ایستگاهی و کرنرها به خوبی استفاده کنند آیا که از این گونه ضربات می توانستند به حریف ضربه بزنند و دروازه تیم السد را باز کنند. گلی که در همان نیمه نخست وارد دروازه پرسپولیس شد به نوعی شیرازه تیم را از هم پاشید.

    سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید بهتر بود برانکو تیمش را برابر السد با یک مهاجم به زمین می‌فرستاد. 

    او اضافه کرد: هیچ چیز الان تمام نشده هست. من به شما قول می دهم و با اطمینان می گویم که پرسپولیس از گروهش قطعا افزایش می کند. این تیم داربی را پیش رو دارد که جهت هواداران بسیار با اهمیت هست. الان هم که با پیروزی در دو بازی می تواند قهرمانی را در لیگ مراسم خوش حالی بگیرد. من فکر می کنم باخت به السد شوک خوبی به تیم در لیگ قهرمانان آسیا وارد کرد. تیم به این شوک نیاز داشت. درست است که در این بازی اشتباه کردیم و راه برگشت وجود دارد ولی از این به بعد دیگر حق اشتباه نداریم آیا که اگر در بازی های حذفی چنین اشتباهی بکنیم، داستان بازی الهلال به وجود می آید. الان تجربه خوبی از سال قبل دارد و می داند بازی در آسیا با لیگ متفاوت هست. کارمان جهت حضور موفق در آسیا سخت است ولی این پرسپولیس می تواند نتیجه های خوبی بگیرد.

    استیلی تصریح کرد: من اعتقاد دارم در بازی برابر السد بهتر بود برانکو یک مهاجم را کم می کرد و به هافبک های تیمش اضافه می کرد تا تیمش حداقل بازی را نبازد و با تحت فشار قرار دادن حریف وقت گلزنی ایجاد کند.

    سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا نمایندگان کشور عزیزمان ایران در لیگ قهرمانان آسیا تعداد گل های زیادی دریافت می کنند و این در حالی است که تیم ملی کشور عزیزمان ایران در آسیا چند سال است برابر تیم های آسیایی شکست نخورده و با کمترین گل خورده به جام جهانی افزایش کرده است گفت: تیم های ملی در آسیا فقط با بازیکنان بومی خودشان شرکت می کنند. این در حالی است که کلوب های آسیایی سرمایه گذاری های خوبی جهت جذب بازیکنان خارجی تراز اول انجام می دهند. الان می بینید که چین چه بازیکنانی را به خدمت گرفته هست. البته این را هم باید اضافه کرد که کارلوس کی روش تیم های حریف را به خوبی آنالیز می کند و با شیوه خاصی به مصاف حریفان می رود یعنی در بازی ها به بازیکنان دقیقا وظایف مشخصی را محول می کند که همین امر باعث می شود تیمش بتواند برابر تیم های قدرتمند همچون آرژانتین و نیجریه بازی های قابل قبولی ارائه کند.

    بهتر بود پرسپولیس با یک مهاجم بازی می‌کرد / استیلی

    او ادامه داد: من اعتقاد دارم تیم های ایرانی باید وقت بیشتری روی آنالیز تیم های حریف بگذارند و بر اساس تیم حریف به بازیکنان ارزش وظیفه محول کنند یعنی به طور مثال یک هافبک دفاعی دقیقا باید بداند هنگامی که تیمش توپ را در اختیار دارد باید چه کار کند و هنگامی که توپ در اختیار تیم حریف است کجای زمین چه کاری انجام دهد. هنگامی که زورمان به حریف نمی رسد قاعدتا باید با تاکتیک خاصی وارد زمین شویم که گل نخوریم.

    استیلی در آخر راجع به بیانات مهدی طارمی در صفحه شخصی اش هم گفت: مهدی بازیکن بسیار خوبی است که پرسپولیس نقش مهمی در موفقیت او داشت. البته خودش هم در این موفقیت سهیم هست. پرسپولیس با هوادارانش زنده است و همین هواداران بارها و بارها مهدی طارمی را تشویق کرده اند. من فکر می کنم نباید به این حاشیه ها بپردازیم. باید جهت طارمی هم آرزوی موفقیت کنیم چون موفقیت او جهت ایرانی ها هم با ارزش است.

    سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید بهتر بود برانکو تیمش را برابر السد با یک مهاجم به زمین می‌فرستاد. 

    واژه های کلیدی: برانکو | بازیکنان | پرسپولیس | پرسپولیس | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار