مربع عروسی خواستگاری خبر گزارش

مربع: عروسی خواستگاری خبر گزارش

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی واکنش سخنگوی قوه مجریه به بیانات وزیر امور خارجه آمریکا

    سخنگوی دولت در نشست خبری با خبرنگاران به بیانات تهدیدآمیز و خصمانه روز گذشته وزیر امور خارجه آمریکا تصویر العمل نشان داد.

    واکنش سخنگوی قوه مجریه به بیانات وزیر امور خارجه آمریکا

    واکنش سخنگوی قوه مجریه به بیانات وزیر امور خارجه آمریکا

    عبارات مهم : ایران

    سخنگوی دولت در نشست خبری با خبرنگاران به بیانات تهدیدآمیز و خصمانه روز گذشته وزیر امور خارجه آمریکا تصویر العمل نشان داد.

    به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت در نشست خبری هفتگی با خبرنگاران با اشاره به سخنان روز گذشته وزیر امور خارجه آمریکا، گفت: روز گذشته وزیر امور خارجه آمریکا بیانات خصمانه ای علیه جمهوری اسلامی بیان و ترساندن کرد اگر کشور عزیزمان ایران مطابق با اراده ایالات متحده عمل نکند، تحریم های شدیدی از سوی آمریکا اعمال خواهد شد.

    وی افزود: موضع رسمی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران به این بیانات به وسیله رییس جمهوری اعلام شد، ولی چند پرسش از مسئولان کاخ سفید مطرح شد که شنیدن پاسخ هایش می تواند جهت افکار عمومی مهم باشد ؛ پرسش نخست این است که آیا آمریکایی ها موافق پیروزی انقلاب و شعار نه شرقی، نه غربی بودند؟ آیا این اراده آمریکا بود که باعث نابودی هواپیماها و هلی کوپترهای آنها در طبس شد؟ و پرسش بعد اینکه در دهه 60 مقامات و مردم عادی در عملیات تروریستی منافقین به شهادت می رسیدند جمهوری اسلامی تضعیف شد یا این عنوان باعث قدرتمندتر شدن نظام ما شده است است؟

    واکنش سخنگوی قوه مجریه به بیانات وزیر امور خارجه آمریکا

    سخنگوی دولت تاکید کرد: پاسخ این سوالات نشان دهنده این است که آیا آمریکا توانسته بعد از اینکه اعلام کند تحریم های فلج کننده علیه کشور عزیزمان ایران وضع خواهد کرد و پرونده جمهوری اسلامی را به شورای امنیت می برد، موفق باشد؟ در 40 سال گذشه آمریکا و اقمار آن به نشانه خود که تضعیف جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران هست، نرسیده اند و شرایط نشان می دهد که بنیه دفاعی یا اقتصاد کشور ما که دنبال تضعیف آن بودند، ناکارآمدتر نشده است.

    نوبخت با بیان اینکه آزموده را آزمودن خطاست، گفت: واقعا آقای بولتون فکر می کند قبل از ۴۰ سالگی انقلاب در کنار منافقان به پایتخت کشور عزیزمان ایران می آید؟ اجاره نشین های کاخ سفید نمی دانند با انتخابات بعدی جایی ندارند؟ تاریخ همه چیز را نشان خواهد داد.

    سخنگوی دولت در نشست خبری با خبرنگاران به بیانات تهدیدآمیز و خصمانه روز گذشته وزیر امور خارجه آمریکا تصویر العمل نشان داد.

    سخنگوی دولت با اشاره به بازار ارز گفت: آمریکایی ها نوسانات بازار ارز را پیروزی خود می دانند. تاکید می کنم نباید ارز زیاد از ۴ هزار دویست تومان عرضه شود و اگر غیر از این باشد خلاف است.

    نوبخت ادامه داد: ۲ هزار و سیصد و هشتاد و نه قلم کالای اساسی به ارزش یک میلیارد و ۹۶ میلیون دلار، ۱۷ هزار و ۲۰۰ قلم کالای مصرفی به ارزش یک میلیارد و ۵۱۸ میلیون دلار، ۵۹ هزار و ۴۲۳ هزار قلم کالای واسطه ای به ارزش ۸ میلیارد و ۵۱۲ میلیون دلار و ۱۵ هزار و ۵۰۸ قلم کالای سرمایه ای به ارزش ۲ میلیارد و ۵۶۶ میلیون دلار با ارز ۴ هزار و دویست تومانی و ۳هزار ۸۰۰ تومانی ثبت سفارش شده است است.

    نوبخت با بیان اینکه دولت های زورگو چشم طمع به کشور ما دارند، اظهار کرد: نباید آب به آسیاب دشمن بریزیم. ممکن است در یک کوچه و بعد کوچه ای یک قیمتی اعلام شود ولی این ارزش پول ملی ما نیست و کسبه محترم ما نباید این را مبنا قرار دهند.

    واکنش سخنگوی قوه مجریه به بیانات وزیر امور خارجه آمریکا

    وی با اشاره به اوضاع تراز تجاری کشور گفت: از اول فرودین ۹۷ تا ۲۹ اردیبهشت واردات و صادرات غیرنفتی و چمدانی بدهید شرح است که واردات ما ۶ میلیارد و ۹۱۸ میلیون دلار و صادرات ما ۷ میلیارد و ۴۹۰ میلیون دلار بوده است که نشان دهنده یک و نیم درصد رشد است.

    نوبخت با بیان اینکه صادرات نفتی ما به شکل قابل چشم گیری زیاد کردن پیدا کرده که و نسبت به سال گذشته ۹۹ درصد زیاد کردن داشته هست، گفت: در شرایطی که کشور نیاز به آرامش دارد بی جهت اوضاع را تشویش نکنیم.

    سخنگوی دولت در نشست خبری با خبرنگاران به بیانات تهدیدآمیز و خصمانه روز گذشته وزیر امور خارجه آمریکا تصویر العمل نشان داد.

    سخنگوی دعوت همچنین با اشاره به تخصیص اعتبارات به دستگاه اجرایی ملی اظهار کرد: ۱۳ هزار و ۶۳۹ میلیارد تومان به دستگاهای ملی تخصیص داده شده است پیدا کرده و ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان جهت طرح عمرانی تخصیص داده شده است داده شده است که نشان می دهد ۸۶ درصد افرایش داشتیم و جهت توازن استانی هم هزار و ۲۰۸ میلیارد تومان تخصیص داده شده است است.

    وی با اشاره به سیاست دولت جهت حمایت از کالای ایرانی گفت: سیاست ما جهت حمایت از کالای ایرانی این است که با ثبت سفارش توانستیم جلوی قاچاق کالا را بگیریم و همه دستگاه های ما موظف شده است اند از کالای ایرانی استفاده کنند.

    واکنش سخنگوی قوه مجریه به بیانات وزیر امور خارجه آمریکا

    وی در خصوص انتقاد مدیر جمهور از بعضی مدیران گفت: عالی ترین مقام اجرایی کشور بعداز مقام معظم رهبری مدیر جمهور است و با توجه به اوضاع کشور باید همه کنار هم باشیم و ایشان خودشان را در قبال ملت مسئول می دانند و انتظار دارند که مدیران خودشان را هماهنگ کنند. باید فارغ از جناح های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا و اعتدالیون به یکدیگر کمک کنیم.

    نوبخت با اشاره به عنوان مدیران دوتابیعتی، گفت: میان آمار ۳۷ نفری که وزرات اطلاعات اعلام کرده با آمار ۲۱۰ نفره هیئت تحقیق و تفحص اختلاف وجود دارد ولی نظر ما روشن هست. همواره بحث این بوده است که مدیران دولتی دوتابیعتی هستند. آمار ۲۱۰ نفره مدیران دوتابیعتی که اعلام شده است درست نیست و آن ۳۷ نفری در خصوص مدیران اعلام کرده، درست هست؛ آیا که به هر حال وزارت اطلاعات ریزاطلاعات را در دست دارد.

    سخنگوی دولت با اشاره به تصویب لوایح چهارگانه گفت: تصویب این لوایح به خواست آمریکا نبود که بخواهیم با خروج آن این لوایح را تصویب نکنیم، اتفاقا این لوایح به شفافیت مالی ما کمک می کند و اقمار کسانی که می خواهند فعالیت اقتصادی ما را سیاه نشان دهند خنثی می کند. فراموش نکنیم نمایش نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم با براق سازی فعالیت هسته ای ما که آژانس آن را تائید کرد، خنثی شد.

    نوبخت با اشاره به مذاکره دولت با سه کشور دیگر راجع به برجام، اظهار کرد: در این قضیه دنیا و کشور عزیزمان ایران یک طرف هستند و آمریکا در طرف دیگر ولی در سال ۹۱ این چنین نبود دنیا و آمریکا یک طرف بودند و ما یک طرف دیگر. بهرحال همچنان مذاکرات به صورت دقیق ادامه دارد و منافع جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران حتما باید لحاظ شود.

    سخنگوی دولت در پاسخ به این پرسش که ضرورت گفت وگوی ملی در شرایط فعلی چگونه هست، گفت: اینکه بنشینیم و مطالبی را عنوان کنیم که بعد عذرخواهی کنیم درست نیست، ما باید دل نگرانی و دل مشغولی های برادران مومن خود را برطرف کنیم و در شرایط کنونی نیاز است که کنار هم باشیم.

    وی افزود: با این ویترین که آمریکا از خود دارد، آیا این ها به پیمان و تعهدی پایبند هستند؟ اصلا آقای ترامپ چقدر رأی آورد؟ چند درصد رأی داشت؟ مگر غیر از این است که به برکت رأی الکترال اوج آمد؟ آیا این ها صف هایی که جهت انتخابات ریاست جمهوری کشور عزیزمان ایران در لندن و آمریکا تشکیل شد را نمی بینند، در خارج از کشور همان فردی از صندوق بیرون آمد که در داخل بیرون آمد.

    سخنگوی دولت با اشاره به بزرگنمایی بعضی از رسانه ها راجع به مدیران دوتابیعیتی گفت: جهت بعضی از دوستان هنوز انتخابات تمام نشده است.

    سخنگوی دولت راجع به کنار گذاشتن طرح دو فوریتی سامان دهی بازار ارز گفت: نمایندگان متناسب با مقتضیات جامعه وارد عمل می شوند. در حال حاضر هم این بازار ثبات نسبی پیدا کرده است ، سیاست های ما مشخص است و آمارها نشان می دهد که به یک ثبات رسیده ایم و چارچوب های ما روشن هست. ولی هنوز بازار ارز ما نیاز به بررسی و تحقیق دارد و باید اصلاحاتی انجام دهیم. نمایندگان محترم هم به این نتیجه رسیده اند که در این شرایط ضرورتی که در گذشته وجود داشته هست، در حال حاضر وجود ندارد.

    نوبخت در پاسخ به این پرسش که طرح پرسش از مدیر جمهور به صحن مجلس ارجاع شده است و آیا رییس جمهور جهت پاسخ گویی به سوالات به مجلس می رود، گفت: عنوان این است که چه سؤالی مطرح است؟ پرسش چیست؟ ده ها بار همکاران و مسئولین مربوطه در کمیسیون های متفاوت جواب داده اند ولی این که رییس جمهوری با این حجم مشغله حضور پیدا کند و این سوالات را جواب دهد، نشان می دهد که عنوان سؤال نیست، چیز دیگری است.

    وی تاکید کرد: به یاد دارم چقدر زور زدند که دولت دهم را به مجلس بیاورند و چه اتفاقی افتاد! البته ما به قانون احترام می گذاریم و جهت نمایندگان مردم احترام خاص ای قائل هستیم. البته ما چه کار داریم که دیگران با مجلس چگونه واکنش‌ها کردند، وظیفه ما است که با تواضع و احترام با مجلس برخورد کنیم و اکثر ما نیز فرزندان مجلس هستیم، هم آقای مدیر جمهور، هم آقای جهانگیری و خود بنده فرزندان مجلس هستیم و ذات مجلس را می شناسیم و با جریان های سیاسی هم آشنا هستیم.

    وی تاکید کرد: هرچه که مورد نیاز بود مردها وزرایی که دیروز به مجلس رفتند جوابش را دادند و تردیدی هم نداریم که پاسخ ها متقن و نیرومند بوده است و هرکس که به هر دلیلی نخواهد آن را بپذیرد سازوکار آن در قانون مشخص شده است و ما هم تابع قانون هستیم.

    نوبخت در پاسخ به این پرسش که آمریکا از گزینه نظامی علیه کشور عزیزمان ایران دست بر نداشته هست، گفت: مثل اینکه ترامپ تازه از راه رسیده و نفهمیده که جمهوری اسلامی اگر قرار بود که مقهور این تهدیدات شود و با تشر آنها جا بزند دیگر انقلاب اسلامی اتفاق نمی افتاد و جمهوری اسلامی، جمهوری اسلامی نبود.

    وی در پاسخ به این پرسش که موضع دولت در برابر انتقاداتی که علی مطهری نسبت به کم کردن نیافتن ساعات کاری در ماه رمضان از سوی دولت مطرح کرده بود چیست، گفت: ما اختیار کم کردن ساعت کار کارکنان را نداریم خود استاد مطهری که در مجلس واقفند به این موضوع، بعد در مجلس ساعت کاری را پایین تر بیاورند تا ما هم به آن عمل کنیم اگر برنامه ای جهت این عنوان نداریم چون قانونی هم نداریم، قانون وضع کنند تا ما هم از سال آینده آن را اجرایی کنیم.

    نوبخت افزود: مباحث زیادی در این خصوص صورت گرفت و فقط ما می توانیم راجع به یک ساعت ناهار و نمازی که داشتند و الان چون برنامه ناهار نیست بگوییم کارکنان را سریعتر مرخص کنند.

    وی تصریح کرد: بحث حقوقی زیادی در این باره داشته ایم و اگر می خواهید خلاف قانون عمل کنیم و بگوییم نیم ساعت کار کنیم، خیلی ها هم جهت ما کف خواهند زد.

    وی در پاسخ به پرسشی در زمینه مذاکره دولت با مدیر تلگرام، گفت: از این عنوان بی اطلاع هستم.

    وی در پاسخ به این پرسش که آیا کشور عزیزمان ایران طبق گفته مقامات روس، از سوریه خارج خواهد شد، گفت: حضور مستشاری کشور عزیزمان ایران در سوریه به خواست دولت قانونی آن بوده و ما قبل از کشور دوست مان روسیه، کشور عزیزمان ایران این کار را در قبال مبارزه با تروریسم در سوریه انجام داده بودیم و با همه این اوصاف این حضور، چه حضور نظامی روسیه در سوریه باشد و چه حضور مستشاری کشور عزیزمان ایران در این کشور، بنا به خواست دولت سوریه انجام شده است و هرگاه مسئله ارزش حل شود و دیگر نیازی به کمک نداشته باشند، ما هم عمل می کنیم آیا که نمی خواهیم به زور به کسی کمک کنیم.

    سخنگوی دولت در مورد اظهار میل به آمریکا جهت مذاکره مجدد با کشور عزیزمان ایران عنوان کرد: ما با کسانی که شایستگی ندارند پای میز مذاکره با نمایندگان ملتی بنشینند که به عقود خود وفادارند مذاکره نمی کنیم و این ها قراردادهای بین المللی و قطعنامه شرکت ملل را اجرا نمی کنند.

    نوبخت در مورد مصوبه زیاد کردن ۲۰ درصدی حقوق کارکنان از سوی مجلس اظهار داشت: این حق قانونی مجلس است که تفسیر قانون داشته باشد و اگر تصویب کند ما آن را اجرا می کنیم البته اثر طرح این مساله این بود که نتوانستیم در دو ماه گذشته زیاد کردن حقوق را داشته باشیم و منتظر استفساریه هستیم تا زیاد کردن حقوق داشته باشیم و از خرداد زیاد کردن ها را انجام خواهیم داد.

    رئیس شرکت برنامه و بودجه در مورد تخصیص داده شده است ۷ هزار میلیارد تومان جهت از بین بردن فقر مطلق یادآور شد: ۴ هزار میلیارد تومان جهت زیاد کردن دریافتی افراد تحت پوشش تخصیص داده شده است یافته و ۳هزار میلیارد تومان جهت افراد کم درآمدی که عضو کمیته امداد و بهزیستی نیستند تخصیص داده شده است یافته تا خط فقر مطلق از میان برود.

    واژه های کلیدی: ایران | اسلامی | آمریکا | ایرانی | آمریکایی | انقلاب اسلامی | انتخابات ریاست جمهوری | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار